BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 18 februari 2010

Vampire Diaries

Ikväll är det 3je avsnitten av Vampire Diaries :D Nån med än jag som tyckte det va lite copycat varning om man gämför den med Twilight? Aja, skit samma, gillade serien iaf! Precis som jag älskar alla vampyrfilmer och serier!
Ska köpa så underbart heta posters som jag ska göra om till tavlor och ha i sovrummet och i vardagsrummet :) Beställer dom från SRF shoppen :) Dom görs av Frances Victoria & denna bilden kallas Crows! Älskar hennes konst..
Har precis ätit frukost..halv 1 på dagen..:/ fy mig! Men jag är så fruktansvärt trött nu när jag äter så lite kolhydrater..Blev iaf havregrynsgröt med hallon & mjölk sen 1 kiwi :)
Nu idag ska vi fortsätta packa inför flytten! Men det blir även body combat vid 18.00! & Pannkakor efter de!
Äsch..jag måste nog ha världens tråkigaste blogg ;) menmen..tidsfördriv ni vet!

KiZZ

0 kommentarer: