BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 16 februari 2010

FETTISDAGEN!!!

Tjooo! Längtar redan till ikväll..dubbel avsnitt av Buffy the vampire slayer & sen så ska jag äta minst 3 semlor :D Ska baka dom så fort jag kommer hem från träningspass nr 3. Jag & Wickan kör stenhårt idag, jag gör det för att jag ska kunna äta mina semlor med någorlunda gott samvete, men iallafall, pulspass på dagen & core & body balance på eftermiddagen!
Det va jätte trevligt hemma hos Mandy, fick massa god mat & vi hade jätte mysigt..hörde dock att erotic mässan här inne i stan va en flopp och att det verkligen inte va värt 170-200..tråkigt för dom som gick, många hade verkligen höga förväntningar eftersom det va ganska reklamerat..tydligen överreklamerat :/ Men bra för mig att jag inte gick, min magkänsla sa rätt, "inte värt 200 Mahlin!" ;D Nu ska jag snart gå till arbetsförmedlingen..blää så tråkigt! Tur att man har Mandy i samma grupp! :) Sen handla, hem & äta, gå & träna igen sen mysa ner mig i soffan med mina semlor!! :D

KiZZ

0 kommentarer: