BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 17 februari 2010

JAG ÄR LYCKLIG!

Om inte min otur vänder nu så vet jag inte vad jag tar mig till..Min chef ringde & talade om för mig att jag fått en provanställning på 1 månad :) Om allt går som hon trodde att de skulle gå, så får jag en anställning i början på april. Nu i Mars ska jag jobba 95 timmar & jag är så jävla lycklig!! Jag hoppas detta är min och älsklings vändpunkt & att vi aldrig aldrig aldrig behöver tänka så här mycket på pengar igen.
Vi har gått igenom så mycket det senaste året & många gånger varit nära att skita i allt. Men nu hoppas jag på att lyckan vänder & att allt ska bli bra! <3
Är super lycklig idag iaf!! :)
Kom precis hem från en promenad..gå av sig semlorna man åt igår :P Lite senare idag blir det afropowerdance på loket.

Hej hopp gummisnopp!!
KIZZ

0 kommentarer: