BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 2 februari 2010

Irriterande!!!!!!!!

Mitt i paradise hotell så blir det strömavbrott i vår lägenhet..faan! Kul att ringa hyresvärden klockan halv 11 på kvällen, men vad ska man göra? aja, det ordnade sig tillsist & jag han se sista kvarten..
Vaknade för en halvtimme sen, ska snart gå ut & gå..letade desperat efter en hårsnodd men hamnade här istället?
Alla pass va fullbokade ikväll, så jag hoppas verkligen att det finns några platser 5 minuter innan, nån träning lär man ju se till att göra idag!!
Nu måste jag återgå till mitt hårsnodds letande..håret ser ut som om jag har en permanentad pudel på huvudet, har tyvärr ingen kamera, annars hade jag tagit kort för att visa..det ser ju för roligt ut vill jag lova! Dock är det bara få som har turen att se mig i mina morgon lockar!

Hörs senare!
KiZZ

0 kommentarer: