BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 23 februari 2010

Första dagen som Assistent :)

Nu har jag jobbat min första dag som personlig assistent :) Känns super bra & det känns verkligen som att detta är något jag kan hålla på med ett bra tag :)..dock är jag & "tanten" jävligt trötta på detta skitväder..ska bli skönt när vi kan sitta ute på hennes uteplats & äta mat & glass till sommaren! Nu är jag långledig..skönt :P En dags jobb..ledig 9 dager.. Börjar gå på schema nästa fredag! Så jobbar jag Fred, Lörd, Sönd, ledig Månd. Jobbar Tisd, Onsd & sen åker jag till dalarna på Torsdag :) Ska blir så skönt att komma hem..<3 Saknar mina päron & min lillebror så jag tror jag spricker!!!! Ska bli så jävla kul att se hur huset ser ut nu efter renoveringen..:) Kommer inte känna igen mig :P
Imorgon blir det att packa lite mer saker, en lååång fika med Ida & sen Afro dans!
Ta hand om er!

KiZZ

0 kommentarer: