BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 7 februari 2010

Meningslös dag.

Denna dagen är knappt värd att skrivas om eftersom jag inte gjort ett skit förutom att träna 1.5 timme! Annars har jag, soffan & tv'n varit bästa vänner idag!
Va ute igår, dock utan alkohol. Drack ett glas vin hemma hos Karin men sen va de slutt..Va helt ok ute! Dock börjar jag tröttna ur en aning på fest livet..nån gång ibland är det as kul, men jag tror jag har gått & blivit en hemmafru ;) Ska dock ut när jag åker hem till dalarna! & de, kommer fanimej bli roligt!
Nu har jag alkohol förbud i 4 veckor. Kolhydrater och sockerförbud i 2 veckor & ja, sen ska vi väl se om detta ger nått resultat. Somsagt har jag ju redan gått ner några centimeter, men det är en lååång väg kvar!
Nu känner jag att jag förtjänar en dusch & sen blir har jag, soffan, tv'n och älskling bestämt film med popcorn och svartvinbärssaft!
Ha de gött!

KiZZ

0 kommentarer: