BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 6 februari 2010

Händer idag?

Har precis avnjutit en god frukost och ska snart pallra mig ut & gå en timme! Blev havregrynsgröt med jordgubbar, 2 skivor rostat morotsbröd med skinka, ett glas mörk oboy och 1 kiwi, så nu är jag mätt och belåten.
Ska somsagt snart gå ut & gå! Har lagt in massa nya låtar på mp3'n, då är det roligt att vara ute & traska tycker jag!
Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra resten av dagen, men de visar sig väl! Blir en lugn helg iaf..känner att det är bäst så.
Va det nån som såg legend of the seaker igår? Jag tyckte iaf att den verkar skit bra!! Den ska vara en av väldens mest påkostade serier & de märktes verkligen!
Nu väntar jag med spänning till nästa torsdag eftersom Vampire Diaries börjar då!
Hoppas alla får en en bra helg!

KiZZ

0 kommentarer: