BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 12 februari 2010

Träning Träning Träning..

Tränade Body Combat igår, inne på 42an. Faktiskt riktigt kul & sinnessjukt jobbigt..trodde att jag skulle dö, mina armmuskler värker ganska rejält idag! Bestämde att verkligen ta i..dock pallade jag inte alla knän på Excalibur 2000 (Radio Mix) F.C.B. låten..den är fan helt sjuk!! Men somsagt, riktigt rolig releas!

Väntar på att älskling ska komma hem, så vi kan fixa lite här hemma! Börja packa ner i lite kartonger & sånt.. Sen blir det nån god mat ikväll & en massa mys:) Imorgon ska jag hem till Mandy & söndag blir det alla <3 dag firande tillsammans med älskling ! Tycker dock alla <3 dag är förbaskat överskattar :P haha..lite små fjolligt ;) menmen..lite mysigt kan jag väl erkänna att det är!
Ha en trevlig helg!

KiZZ

0 kommentarer: