BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 24 februari 2010

Zebra Mattan!


Åh min gud..jag väntar med spänning på min lön..ska köpa mig snyggaste inrednings detaljen någonsin..en ZEBRA MATTA!!!! Kommer bli AsBallaRöv snyggt vill jag lova :D

Satt precis & funderade..egentligen, brukar jag & min älskling åka upp till dalarna vecka 31 (classic car week)..hade dock vart jävligt nice att dra ihop ett gäng av mina brydar & dra upp under en veckan..man hade ju kunnat hyra en bil & campa?! Dusch & sånna bekvämligheter finns ju på campingen, men även hemma hos någon av familjemedlemmarna :)
Kylväska mm fixar jag lätt & middag & sånt får man ju äta ute nån stans eller hemma hos mina päron :) Hade inte de varit skojsigt?! Vilka är på?! Raggarbilar, Bärs & dyngraka brudar :D

KIZZ

0 kommentarer: