BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 16 mars 2010

Dålig uppdatering..riktigt dålig..

Dock är jag inte nån stor bloggare heller..
Är hemma hos familjen i dalarna iaf..Mamma ligger sjuk i soffan & jag försöker hitta nån snygg frilla att klippa mitt hår i :) Har klipptid 15.15 idag..
Funderar ju på sidecut..men jag är nog lite feg..vi får se hur det kommer att se ut..ska färga håret & sånt ikväll också!
Va iaf riktigt skönt att komma hem..har saknat alla så super mycket!! Känns som att jag missar aldeles för mycket nu för tiden..halva rättvik bakar bebis & resten av kompisskaran blir sambos utan min vetskap..men det är ju de som är själva grejen men att komma hem..man får veta såå mycket :D
Päronen har renoverat huset & de blev göör snyggt!! Lite ovanligt bara..påtal om renovering är karlar redigt jävla snygga i snickarbyxor..riktigt namnam!! Se men inte röra...dock har jag ju en redigt snygg karl hemma i karlskrona som slår alla med hästlängder..han är snygg i allt!! My eyecandy <3
Blåbyxor & Crossbyxor..DE är gjejer de!

Som avslut lägger jag ut denna låt av Royal Republic, som är sjukt bra!!

KiZZ

0 kommentarer: