BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 28 mars 2010

Sommartid!

Känns det inte underbart med sommartid? :D Visst, de är ingen som helst skillnad än gårdagen..men livet känns ändå en aning ljusare nu när sommaren är nära. Gårdagskvällen blev super trevlig, dock spelade vi inga spel eller nått sånt..vi satt mest & pratade om allt & alla :) Jag tror jag har väldens underbaraste vänner..<3
Fick blommor & jätte söta örhängen av Emma & Karin & ännu mer blommor + ett påskägg av Maja..tack!!
Gick hem vid 02..pallade inte att va ute längde, dessutom jobbade jag idag..visst, jag började inte förens vid två..men att komma bakis & lukta inpyrd LM är väl inte det mest professionella! Ne, hellre att gå upp lite tidigare så man hinner med en god frukost & en lång dusch innan jobbet :) Blev dock en lite ledsam dag..fick veta att mina 2 absoluta favorit gubbar hade gått bort..usch, blev så ledsen att jag fick gå undan & gråta en skvätt..Man är borta i 1 månad & så bara för att man är borta så dör alltid nån man inte vill ska dö..man fäster sig så vid dessa underbara människor! En 80 årig person har ändå vart med om en hel del..deras livshistorier & fotografier är det bästa som finns att lyssna & se på..därför gör det ont när nån man ser upp till går bort :/ Den ena mannen va yngre än min morfar..han var mycket sjuk.. Jag är så tacksam att mina mor & far föräldrar är så pigga som dom faktiskt är..min mormor & morfar åker till Italien om några veckor & min farmor är min bästa vän..det finns ingen som min farmor! Farfar..en mycket speciell man, men som har hjärtat på rätt ställe..han har lite svårt att visa det många gånger, men han är ändå den man efter min pappa som vart en av dom viktigaste..
Önskar att fler såg mer än skrynklig hud när dom möter en gammal människa..jag ser klokhet & livserfarenhet när den är som finast..

KiZZ

0 kommentarer: