BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 18 mars 2010

Shopping..

För fulla muggar idag! 2 Bhar, en super söt leopardmönstrad kofta, trosor, armband & ja..lite annat behövligt:) Dock har jag inte slösat ett öre själv, de gjorde min kära mor åt mig! Tack så mycket fina underbara mamma..ingen är så bra som du<3 Vi har iaf varit i mora under eftermiddagen..& haft en super mysigt! Innan så gick jag ner mot Rättvik med Bossman, kom till Persborg så de blev nog strac över en mil idag iaf :) Lunchade med mamma på Friks..super god tacotallrik! mmm..
Nu ska vi snart äta ostbricka, dricka lite vin & se på luftslottet som sprängdes! Imorgon ska jag supa ner mig en aning tänkte jag (om nu Ak är på)..är oanständig fredag på bowlingen..själv ska jag inte klä ut mig..MEN, jag tänker titta på dom som gjort de! :D
Förövrig så saknar jag min sambo så jag snart går i taket..fruktansvärt..:(
(det vackraste som finns..)
& ja, nått i den stilen är väl de man får vänta sig om allt går som de ska imorrn ;)


KiZZ

0 kommentarer: