BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 30 mars 2010

Vilken härlig dag?!

Solen skiner utanför & jag har tillbringat förmiddagen på kungsmarken hos en man som jag förhoppningsvis ska tillbringa sommaren hos! Sommarjobb & förmodligen ett förlängt vik till hösten! :) Jeei! Hel tatuerad, hundintresserad pensionerad sjöman med en förbaskad rolig humor..DE gillar jag!!
Resten av dagen ska jag tillbringa med städning & bullbak! Sen blir det träning lite senare ikväll & klockan 20 kommer Karin & Emma hit på tisdagsmys :) Imorgon ska jag ha introduktion mellan 08-13 efter de kommer Ida hit & fikar & planerar helgens aktiviteter, på Torsdag blir det intro mellan 08-13 och 16-21, delad tur alltså! Sen efter de så ska jag jobba själv fredag :) Här går det undan, men de tar tacksamt emot!!
Nehepp, nu ska jag börja med min städning & sen ska här bakas vaniljbullar! :D

KiZZ

0 kommentarer: