BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 26 mars 2010

När folk bryr sig..

Jag är så tacksam för alla underbara människor som finns i mitt liv..för alla fantastiska nya människor jag träffat sen jag flyttade ner hit till Karlskrona men även för alla dom som som följt med på livståget sedan barnsben.
Man märker vilka ens riktiga vänner är, när livet känns pest & tårar & rädsla finns i ens kropp dagligen..Dom vännerna är det mest värdefulla som finns & det är dom jag har fler av nu än vad jag någonsin har haft.
Idag har jag en bra dag..det är så konstigt när man inte mår bra at ena dagen kan kännas förjävlig även om inget speciellt har hänt & morgondagen kan vara helt underbar. Full av leenden & skratt..
Jag kommer på mig själv att jag har gått & små lett hela förmiddagen..även om inget speciellt roligt har hänt..Kanske är det för att jag längtar tills imorgon, kanske är det för att många som betyder mycket för mig ringde igår eller kanske det bara är så att helgen kommer att bli en bra helg..

KiZZ

0 kommentarer: