BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 24 mars 2010

Gäspig!

Jag är så fruktansvärt gäspig idag..Men trotts tröttheten har jag hunnit med att sätta upp lite saker på väggarna & varit ute & tagit en Powerwalk!
Fick inte tid hos min chef förens på måndag..får jag nått mer bakslag så orkar jag inte..har bestämt att jag åker hem till dalarna en längre tid om inte saker börjar ordna sig..laddar om batterierna och återkommer med nya tag! Vill inte att folk ska se att man mår dåligt..hatar de! Men tillsist så kommer man till en tidpunkt då de är dags att säga "hey, nej jag mår inte bra alls just nu..du har inte en pistol att låna ut?"..dock så vet jag från tidigare erfarenheter att saker ordnar sig alltid..speciellt dom man minst tror ska fixa sig..
Nu ska jag fortsätta fixa här hemma..har ju ett helt gäng brudar som kommer hit & partayar på lördag..lite fint måste jag väl ha de :P

KiZZ

0 kommentarer: