BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 1 april 2010

Trötthet..

Idag är jag extremt trött, har ont i halsen & känner inte för att göra nått! Ska gå till City hallen om en stund..jag orkar inte ens göra egna pannkakor, så jag tänker köpa färdiga..! Tappade min mobil i trappen igår, så displayen är svart i ena hörnet & det är suddiga ränder på resten. Suck..dock har jag haft den i 1.5 år, så det börjar väl egentligen bli dags för en ny. Vet dock inte vilken jag ska ha..vill ha en mobil med bra kamera! Min nuvarande mob är jätte svår att lägga över bilder till datorn ifrån & kameran är inte alls bra, den är så seg..
Funderar på om jag ska köpa en Nokia N97 eller en sony ericsson Aino.. hmm.. Mina föräldrar har Nokia & dom är super nöjda med sina men dom flesta jag känner har Sony Ericsson..dock är det mycket fel på Sony.. får fundera lite! ska be om smakråd!

KiZZ

0 kommentarer: