BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 16 april 2010

But I will learn to breathe this ugliness you see..

Veckan har varit fruktansvärd..hur många som än säger "det kommer lösa sig" så kan jag inte intala mig själv någonting possitivt alls just nu..Är inte hungrig, är inte röksugen, är inte trött, är inte glad..ingeting utan dig!! Har vaknat varje natt i panik..men jag ligger fortfarande kvar i ett sovrum som för några år sedan va den bästa platsen på jorden..nu önskar jag inget hellre än att allt detta bara var en dröm som jag snart ska vakna ur & mötas av den underbaraste människa jag vet..men hur många gånger jag än nyper mig i armen..så står jag kvar i samma verklighet som tidigare..När sömnen tar vid svävar jag på rosa moln igen..det är den verkligheten jag egentligen skulle vilja vara i..men när min oäkta verklighet är som bäst, vaknar jag & inser att jag är tillbaka..tillbaka i denna fruktansvärda skit..
Dramatisk som fan..men jag har aldrig kännt så här för någon förut! Vill förstå..försöker så hjärnan ramlar ihop..vart står vi nu?
Nu ska jag sova..hoppas att jag sover utan att vakna..i drömmara har jag fortfarande din hand i min..



...

0 kommentarer: