BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 8 april 2010

Hard Ledig Day..

Visserligen så har jag inte jobbat idag..men puuh vilket spring det har varit på mig!
Klockan ringde vid 09, tog då en 45 minuters powerwalk, efter de Havregrynsgröt med jordgubbar & mjölk..mm..gick till Pressbyrån för att handla cigg, hem igen för att påbörja en 3 timmars städning, middag & lite slapp framför tv'n efter de var det vidare mot Loket för ett 55 min pass Body Combat..dock va vår vanliga instruktör borta så Totto (Tomas Karlsson fd. världsmästare i Kickboxningm) hade passet..tråkigare men 1n gånger jobbigare! Gillar hans personlighet, men inte som instruktör i Combat, men jag har redan träningsvärk & svetten forsade..så lite bra är han väl :P
Nu har jag tagit mig en dusch & sitter här med ansiktsmask:) Om 20 minuter börjar Vampire Diries & sen filmer supersugen! Efter de blir det sängen eftersom jag ska upp klockan 06 imorgon bitti! 10 timmars jobb & sen ska jag ta mig en välförtjänt helg & den ska tillbringas med Karin VS, Katrin Titer & Emma Eklund <3




KIZZ

0 kommentarer: