BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 2 april 2010

Piggare

Känner mig betydligt piggare idag..kom underfund med att halsontet egentligen inte va halsont utan att en av visdomständerna hade tagit nått ultra speedat medel för att växa fortare..hade i vilket fall som helst riktigt ont!
Björn jobbade mellan 15-23 så jag va hemma helt själv hela eftermiddagen och kvällen..såg på vampire diaries och The island..serien= bra som alltid! The Island = Helk ok.
Idag skulle jag egentligen gå & köpa ny mob, men eftersom stan va stängt idag så beställde jag den ist! Blev en Vit Sony Ericsson Aino iaf :) Superfin!

"Det är populärt med pekskärmar och i mobilvärlden tjatas så ofta om Iphone så att man knappt vågar nämna Apple-mobilen. Men alla kopierar inte konceptet. Med Aino har Sony Ericsson valt att gå sin egen väg på ett fiffigt sätt. Det här är nämligen en telefon både med och utan pekskärm. Det är både en Iphone-kopia och inte alls en Iphone-kopia. Låter det konstigt? Kanske. Men det är smart - Aino är Sony Ericssons bästa lur på länge." skriver mobil.se


Jag tror & hoppas att jag kommer bli nöjd :) Och oj va jag kommer ta kort :D

KiZZ

0 kommentarer: