BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 26 april 2010

2 år..hade varit..

Idag har varit en jobbig dag..allt känns så jävla fel..vart är du?..känner mig inte hel någonstans..varför ska detta vara så jobbigt? magen har gjort ont konstant..tårarna har varit ostoppliga, händerna har skakat som asplöv, tankarna slutar inte att snurra.. har nypt mig i armen 1 miljon gånger..men jag vaknar fortfarande inte..

Jag ställer den frågan, vad är det som händer? För vi lovade varann att de skulle va vi två..men nu känns det som om att vi glider isär..som att jag står framför dig men du ser mig inte där..Vad ska jag göra för att få det att bli som förr? För att få oss tillbaka till det som vi glömt..
Snälla minns dom dagar vi skrattat tillsammans..vi behövde bara vi & inga andra..
Har många gånger hört att vi två är ett, att en vänskap som vår alltid är perfekt..
Kan inte tänka mig ett liv utan dig..du räddade mig men nu lämnar du mig..
Vill du glömma så gå du din väg..
Vill du glömma så lämna mig här..
Men vill du kämpa så visa mig nu, att detta som är nu är något du vill klara ut..
Jag måste sova nu, när allting är slut..vi hade varandra men jag vet inte längre om allting är sant..du & jag vi sakta försvann..
Jag är trött på att hitta min glädje..alla dessa dagar som jag kämpat förgäves..jag kämpar ensam i stark motvind men jag hittar ingenting & jag vandrar omkring..
Alla minnen som flyter iväg och jag önskar att du vore här..
Då hade jag förklarat exakt vad jag känner..att jag önskar att du kunde se, att jag har så mycket mer att ge..


...
Utdrag från Issa ft Jbk text vart tog vi vägen..

0 kommentarer: