BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 28 april 2010

Dagen har varit fullspäckad..började dagen med en goood frukost..jordgubbsomelett :D mmmh! Efter de har jag städat & fixat här hemma :) Sen cyklade jag ner till Rättvik, 1.3 mil..hurrtigt! Väl nere i Rättvik gick jag & solade, så nu är jag iaf liiite brunare..efter de cyklade jag hem till mormor & morfar..precis när man tror att de inte kan bli värre..så får jag veta att min älskade mormor har fått cancer..jag blev som i chock, de va som en käftsmäll....& nu kommer tårarna..känns som att varje natt består av tårar..har gråtit mig till sömns i över 2 veckor nu..kan de inte få vara bra nu?!
Jag hatar cancer..jag hatar den så jävla mycket..De känns ju "jätte" mycket bättre också..när man tänker på alla man kännt som dött i den där jävla skit sjukdomen..
Mormor, jag älskar dig..jag ska kämpa med dig..VI ska kämpa med dig!! <3
Som tur vad kom den bästa vän man kan ha hit & tillbringade kvällen med mig..Caroline Bergström..6 år av vänskap..& jag älskar dig mer & mer..underbara älskade vän! <3

jag vill vakna ur min mardröm det här är läskigt
och när jag väl vaknar ska jag vara brevid min älskling
men jag sabba mina chanser för nått som va oss
men du är den ända det är för dig som jag slåss
har du glömt våra minnen som vi byggde upp tillsammans
när vi vandra hand i hand och altid sket i allt annat
tillsammans hand i hand så lät vi timmar vandra
allting va perfekt men inget blir till det samma
jag va som rosen men den vissna och dog
den växte på kärlek för varje gång som du log
för varje gång som du sa att du älskade mig
blev den starkarde men nu blir den aldrig sig själv
bara du som har kraften du är en ängel från ovan
förlåt mig för varje gång som jag fick se dig sårad
jag ber dig snälla kom tillbaka till mig
vi va så lyckliga då säg kan du minnas det ey
när vi låg i sängen efter att vi släckte lampan
och skratta åt mina dåliga skämt som inte en jävel fattar
nu när du är borta inser jag vem du va
du är min prins du är den som jag vill ha
snälla ge mig en chans så jag kan bevisa för dig
jag är inte samma person jag svär att jag kan dö för dig
du är allt för mig och så jävla mycket mer
saknar dig så mycket och gråter ofta men aldrig när du ser
när jag är ensam med bara mig och mina tankar
är det bara dig jag tänker på för mig finns ingen annan
allt blev fel men jag vet inte riktigt vad
jag va fortfarande kär den dagen du bestämde dig för att dra
det vi hade va vackert jag kan inte släppa taget
om den kille jag älskar och gjort sen första dagen
men snälla se på mig och ge mig en sista chans
jag lovar och svär på min död jag ska ge dig allt

Älskling, vart tog du vägen?
jag längtar och saknar dig här bredvid mig,
vart tog du vägen nu?
jag ville ju att det skulle vara vi
vart tog du vägen nu?
Jag drömmer och vill vakna där hos dig
vart tog du vägen?
jag trodde att du alltid vore min

text: SirZincx ft SMpG - Vart Tog Du Vägen (sjävla låten kunde varit bättre..men texten är underbar..känner igen mig..)

...

0 kommentarer: