BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 3 april 2010

GRYM KVÄLL IGÅR!!

Somsagt, utgång igår kväll..Firade coolaste Lotta för att hon fyllde minsann gammal & grå (21) för några dagar sen! Började kvällen med skattjakt, då Lotta skulle leta reda på sina vänner som placerat sig på lite olika ställen i stan, jag fick stå vid playbar!
Efter de gick vi hem till Rödluvan (madde) & gjorde Tacos, spelade spel, skrattade & hade super trevligt. Vidare till Nivå..aldrig riktigt fattat mig på de där stället, MEN, de är ju gratis att gå in nu mer..så..vid 2 tiden gick vi bort till Playbar! Har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv..Madde & jag va grymma & folket glodde sönder sig :P
Idag mår man som förtjänat, men de är de värt :) Har iaf hunnit/orkat putsa fönstren idag! Nu ska jag komma på vad jag ska äta, sen ska jag gå till City Hallen & köpa mig nått gott! Funderar på Vitlöksbröd, Natcho chips med philadelphia & cheddar ost..mmm..de blir min middag ikväll..redig bakismat :D
Grattis ännu en gång Lotta!

& Tack alla för en KANON kväll!!

KiZZ

0 kommentarer: