BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 17 april 2010

Grattis Pappa!

Idag fyller min pappa 51..hade omständigheterna varit andra så hade jag gillat att vara här. Känner hur jag mycket hellre sitter ute & röker på trappan eller sitter inne på rummet & lyssnar på musik..hemskt, men sant..
Idag följde jag med Mamma & brorsan till Falun! Fick mig ett par söta tofflor & ett finfint halsband..Träffade även Tony utanför jack'n'jones :) Nästa helg ska jag på bowlingen & kolla på Melody Club & Mimikry, helgen efter de Valborg & helgen efter de Rättviks marknad Sen blir det ledigt en helg iaf..efter de blir det stor kalas hos Back Anders som fyllt 30 :D Fullt upp med andra ord egentligen.. SKÖNT!!
Hur mycket kul som än händer så känns livet förjävligt just nu..!
Tack till alla som är ett stöd för mig..<3 Ni betyder..



...

0 kommentarer: