BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 18 april 2010

Försvinn ur mitt huvud!!!

Tackar den "vän" som tydligen gärna gör om mina meningar till sina egna..det är så missförstånd blir till..Jag vet inte vad som försigår i mitt liv förtillfället, jag är förvirrad & mår almänt fittigt just nu & skulle uppskatta om de jag säger stannar hos dom jag säger de till..vet inte vem du är & varför du tycker att du har rätt att förvränga ord, men de vet du bäst själv..Jag har de tillräckligt jobbigt & jag behöver inte mer att tänka på! De borde du veta eftersom jag tydligen sagt till dig att jag tror en massa saker om den jag älskar..jag tror ingenting, jag vet ingenting & jag känner mig bara tom just nu..där har ni sanningen!!
Förövrigt så har jag krattat hela dagen..skit tråkigt, men de blev fint efter! Ikväll ska vi se på film & äta godis i stora lass! Vi har gjort oss förtjänta av de efter allt gårdsarbete!
Har tagit hem pappas 9 månaders valp Axel..han ska va här hela veckan så att jag har nått för mig på dagarna..Mycket träning..men jag gör allt för att slippa tänka just nu! Vill inte ens sova längre..inte efter inatt..hjärnspöken..försvinn ur mitt huvud!!

...

0 kommentarer: