BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 23 april 2010

En solig dag..

Solen har skinit idag..varmt & skönt..Åkte ner till Rättvik vid 11.30 tiden, sen kom carro & hämtade mig vid 14. Vi åkte & shoppade en massa på lager 157! Blev ett par byxor, 2 par leggins, 2 linnen, en kofta, en skinjacka & ett par skinstövlar..under 1000 spämm, inte illa va?! Va skönt att få ha min bästa vän i min närhet..hon får mig alltid att må bättre! Är så jävla kluven, vet inte vad jag ska göra..
Åt kina mat nu på kvällen..kyckling i jordnötssås :) mmm..sen kom hela familjen Blank hit inklusive stina & uffe & drack kaffe :) Nu sitter jag här..ska lägga i lite mer blondering i håret..skippar de rosa nu.. Nästa vecka ska jag pierca mig tänkte jag! Gör allt som får mig att må bättre..shoppar & snyggar till mig lite :D
Wickan kanske kommer hit snart..hoppas hoppas!!

Nu ska jag återgå till mitt patetiska liv!
tack & hej..

0 kommentarer: