BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 5 april 2010

Myskväll för mig själv !

Älskling är & jobbar..dock är han hemma närsom..:) Själv har jag varit ledig idag & med den ledigheten har jag inte gjort nånting..jo, vikt in ett halvt ton tvätt :P Köpte mig lite godis & jordgubbar till kvällen & har legat i soffan & bara myst för mig själv..skönt!
Imorgon ska jag städa, sen blir det jobb mellan 16-21, onsdag jobbar jag 08-13 & fredag 08-21! Sen ska jag tillbringa helgen med finaste Karin hemma hos hennes föräldrar som är borta under helgen, så vi ska vara häst vakt :) Kommer nog bli en kanon mysig helg!
Jobbade igår..12.5 timmes pass..kuul! Men det va ju storhelg & allt, så pengarna sitter fint när dom kommer i slutet på maj! Är dock fortfarande trött efter gårdagen..va riktigt mycket & jag mår så dåligt att se en människa plågas på de viset..men när det inte finns några andra alternativ så vad ska man göra?
Hoppas att min mob kommer på onsdag!! :D
Nehepp..nu ska jag börja göra mig i ordning för sängen..

KiZZ

0 kommentarer: