BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 10 november 2009

Krasslig..

Idag är jag jätte krasslig i halsen..så de blir inget jobb för mig idag..:( Gick hem igår..halsen brast varenda gång jag skulle låta glad & trevlig :P Målbrotts mahlin :D
Känns dock lite eftersom jag verkligen trivs på Allsite..känns aptråkigt att sitta hemma..logga in på face 100 ggr per dag är ju inte precis nån livsmerit..
Ska städa & lite sånt idag hade jag tänkt:)
Längtar så JÄVLANS mycket till fredag..min älskade vovvsing kommer hem & Emma & Bogren kommer hit på mat! Vi ska göra Pizza är de tänkt! Men innan allt detta ska jag jobba & sen ska vi åka till Emmaboda :)
Kollade på Linas Kvällsbok igår..skrattade så jag grät!! :D hahaha, sån jävla patetisk film men fan va rolig den va! Måste ses!!

KiZZ

0 kommentarer: