BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 22 november 2009

HAHAHA dages as flabb!

Satt & åt min subaway samtidigt som jag kollade på parlamentet..dom va i en diskussion om den här nya forskningen om att killar dödar sina spermier om dom damsuger..Björn tyckte de va jätte bra, för nu skulle han minsann sluta damsuga!! "vilken diskussion" tänkte jag & fortsatte mumsa på min Teriaki med honungssenap.. Helt plötsligt så flyger all mat ut ur käften samtidigt som jag brister i skratt när en av parlamentörerna säger: "Ja men jag sa iaf till min sambo att han fick välja, damsug & riskera att några spermier dör eller damsug inte & jag sparkar in pungen på dig!!" Efter skrattet kände jag hur 2 röda horn växte ut ur pannan & att jag plötsligt fick svans & treudd när jag kollade på björn..vi får väll se om han vågar sluta damsuga här hemma (6)




(fan va hai man är på paint..eller inte.! )

KiZZ

0 kommentarer: