BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 3 november 2009

Jag är så lycklig!

Dagen har varit super..jag har fått jobb med underbara arbetskamrater, som jag förövrigt börjar på imorgon! Jag och älskling har varit och kollat på hund..& jag jag säger bara de, jag är så JÄVLA lycklig!
Jätte trevliga ägare va det också..kändes verkligen jätte bra..de första man såg när man kommer innanför dörren va en stor Rolling Stones Tavla..& ja, då kändes de verkligen som att vi kommit rätt :P
Så nästa vecka ska vi ha Stellan här på prov..kommer bli så underbart att få en hund i mitt liv igen! Saknar det så grymt!!
Han kommer kräva mycket arbete, men jag är beredd på allt just nu! Annars va han som en äldre valp ska vara..busig, puss glad och riktigt härlig! Kan inte vänta tills vi ska hämta honom!!!! :D Det blir en tidig morgon imorrn, ska hinna städa innan jag går till jobbet..:/ men men, det måste göras! Mitt mål är att iaf sälja hmm..3 imorrn eller nått..de är ju trots allt min första dag..:P
Nu när det känns lite mer säkert med hunden så ska jag iaf lägga upp en liten bild på honom :) Underbart snygg är han!!


Nu ska jag smälta dagen med en god natts sömn!!

KiZZ

0 kommentarer: