BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 25 november 2009

jag är en mesfis!

Jaja, jag är medveten om att ordet fis är ett annat ord för prutt ;) men jag kan inte låta bli att tycka det är ett lite små gulligt ord..sötfis, gosefis, mesfis..u name it! & idag och imorgon innan lunch kommer jag vara en MESFIS! Jag ska ta spruta..
Jag har i nuläget 7 piercingar..& nej, jag tycker inte att det är samma sak!! Folk tycker liksom inte att det går ihop att vara rädd för sprutor när man har ringar & barbeller lite här och var på kroppen..Jag säger inte att jag inte tycker det är obehagligt att bli piercad, men det är ändå något jag gör för att jag vet att det blir snyggt och att jag kommer bli helnöjd efter..en spruta så sticker dom in en nål & sprutar in nått medel i kroppen på mig..det är just den grejen jag är rädd för..nä fy..jag är så otroligt rädd och nervös!
Dagen har tillbringats med Michelle..först fika hemma hos henne & sen stros på stan! Hon köpte en superfin tröja till Adam och en väska till sig själv..jag köpte inget förens senare..jag menar, det är ju min kära karl som har kortet ;) Jag kollar ut, han köper!! Nedå..de krävs mycket tindrande med ögonen innan jag får kläder av han..men tillsist så fick jag en tröja och två linnen :) (tnx bejb<3)! Han själv köpte en jätte het skinjacka! grr..nu är de bara converse eller vans som fattas ;) Men han total vägrar! :/
Allt köptes på Gina, förutom Björn skinjacka förståss :P
Tycker faktiskt det är lite löjligt att "rockstilen" ska räknas som nån modetrend, att ena dagen komma i ett rosa linne & vanliga blåjeans & andra dagen komma i rippade jeans & döskallar & nitar andra dan ser ju bara för löjligt ut..dessutom när dessa personer är sånna som dömmer alternativa stilar i vanliga fall men nu helt plötsligt (bara för att det är nån trend) tycker att det är skitsnyggt..vi satt & diskuterade de här om dagen..HAHAHA! meeen jag dömmer ingen ;)
Nu ska jag lägga mig i min sköna säng & försöka sova..

"Mina" köp:

&

&


KiZZ

0 kommentarer: