BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 23 november 2009

1.5 timme..

Kom hem för ca 1.5 timme sen, jobbat 8 timmar..eller ah, 9 om man räknar med lunchen som tillbringades hemma hos min kära arbetskamrat Annie:)
Innan jobbet blev det en mysig fika hos Michelle & Adam...såå fin lägenhet! Blev kaffe & pepparkaka + en massa mys med lilla Amadeus :) Riktigt kul att ta upp kontakten med henne igen!
Sitter här och är allmänt trött..fick iväg 3 avtal idag, men 9 sammanlagt med Annies & Emas! Fan va duktiga vi är tjejer!!
Har fortfarande sjukt stor beslutsångest..rosa underlugg, vit eller blå?
hmm..vill färga innan jag åker hem till Dalarna iaf..byhålan lär se lite mer action! Alla ser ju för fan nästan lika dana ut! More Sleze till folket!! senast jag va hemma så va det nån efterbliven kille som skrek "mötley crue" varenda gången han såg mig under kvällen..till sist vågade han sig fram för att tala om hur coolt mitt hår va, sen började han prata om alla band han lyssnade på..ser det ut som att jag bryr mig om en kille bara känner till nothing else matters och tror att Nikki Sixx är sångaren i Mötley crue? Inte ett dugg! Speciellt inte när killen är iklädd i en fred perry tröja & ett par blend of america jeans från 2005..


Bra låt men långt ifrån deras bästa!!


& Nikki Sixx spelar nått som kallas elgitarr i Mötley Crue!

KiZZ

0 kommentarer: