BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 21 november 2009

För en gångs skull :D

Jodå, jag ska faktiskt supa mig full som en rocksjärna idag ;) haha! Blir utgång med Annie!
Idag har jag städat & fixat & donat..som varje helg..hann inte igår! Tycker det är så skönt när det är rent och snyggt & man känner att man kan slappna av hela helgen utan att ha massa skit runt om kring en!
Nu ska det snart bli matlagning..tänkte göra ungsstekt falukorv med vitlökspotatismos! Sen blir det en dusch & knäppa sin första cider!
Ska kanske upp till Wickan sen, om Annie vill de :) vi får väl se vad som händer..
Funderar skarpt på att färga min underlugg rosa?! :D redig chock rosa, ingen fjantig "hey, My name is Hello Kitty" rosa..! Ska höra mig för lite hur jag ska gå till väga för att få det riktigt snyggt först..& så ska jag klippa mig & lite så också!
Nehepp, KISS & Metallica på högsta volym så att man kommer i riktigt party mode!

KiZZ

0 kommentarer: