BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 6 november 2009

Fredag :)

Först & främst vill jag be så jätte mycket om ursäkt till alla som försökt fått kontakt med mig nu i veckan..jag sliter som ett djur just nu! Det är inte er det är fel på..tro mig, jag skulle jätte gärna träffas & prata timtal med er i tele..men jag hinner inte..:(
Har jobbat sen i onsdags & nu ska jag även jobba hela helgen..det är inte lätt att ha två jobb..men jag måste!
Jag trivs iaf SKITBRA på allsite..bästa jobbet på länge, fan va kul vi har!! ett 8 timmars pass är liksom ingenting..timmarna bara flyger iväg!
Imorgon ska jag jobba på nya pantern..lördag: 07-21, Söndag: 06.45-16!
Jobbar måndag-fredag nu efter helgen, på fredag hämtar jag min pojk i Emmaboda & jag måste va med honom..vill ni träffas får ni helt enkelt komma hem hit! :)
Nu flyttar kattungarna 1 efter 1..båda Cash och Nirvana flyttade igår..kommer bli tomt här hemma..
Aja hoppas alla kommer att få en super helg!!!

KiZZ

0 kommentarer: