BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 27 november 2009

:)

Jobbat från 10-16.30 dag :) äntligen helg igen..dock jobbar jag 14-17 imorrn:)
På söndag så ska det advent pyntas här hemma, mys! helt sjukt att det bara är minde än en månad kvar till jul..& idag är det precis en månad kvar tills jag fyller 19!
Va & kollade på New Moon idag, men Emma, Maja, Bogren & älskling! Va helt ok, men dock inte lika bra som den första! Robert Pattinson va lite fulare & Taylor Lautner va lite snyggare i denna filmen..dock är Pattinson en ögonkaramell även om han dämpat sig lite på snygghetsskalan..dock kan man ju inte låta bli att tycka att tjejer som skriker "WOW" när Taylor drar av sig tröjan är lite smått irriterade och patetiska! Hahaha, jag skrattade så jag grät..Men somsagt, helt ok film som helt va klart värd att se på Bio..Imorgon ska vi bowla med Hannes & Annie :) Blir en lugn helg, fast ändå inte med andra ord!
Nu blir den en dusch & sen nattinatt..
KISS biljetterna beställs imorgon också föressten..Kan inte beskrivas med ord hur lycklig jag är att få se mina kungar nästa sommar :'D!!!!!!!!!!




KIZZ

0 kommentarer: