BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 2 november 2009

Dåså..

Då va Halloween över för iår..önskar det va halloween åtminstone varannan månad :D haha
Idag går dagen jätte sakta..ska åka till Emmaboda ikväll och kollar på en vovvsing! Håller tummarna på att han är nått att ha..men de märker vi väl :) De värsta är om han är hund aggresiv..funkar INTE i och med att han måste kunna följa med till hem till dalarna..men jag hoppas att han är en mys hund som både jag och björn kommer att få dela mycket fint med :)
Halloween va iallafall jätte lyckat! Stort tack till alla som va hemma hos oss!!
Blir inget Hard Rock night :( Istapp ska inte spela..Men jag får väl se fram emot Billion Dollar Babies i dec. och Rockstad i maj :) Sen är det ju självklart SRF! Jag tänker göra 2010 till nått bra..det är mitt nyårslöfte..leva livet som aldrig förut!!

KiZZ

0 kommentarer: