BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 22 november 2009

En vecka kvar..

Till första advent mina vänner :) Är det fler än jag som tycker att julen är den bästa årstiden på året`?! dock inte här nere i Karlskrona..finns nästan inget som tilltalar min här nere under vintersesången..förutom julmarknaden på kalmar slott då :) Ne, De ska vara riktigt mycket snö så att man kan bygga snölyktor & en snögrotta på julaftonsmorgon! I grottan äter man en skinsmörgos med Jonnys senap & dricker en stor kopp varm choklad med vispgrädde i! Vid 2 tiden åker man till familjen & ser på Kalle & tar sig en god grogg innan man hugger in på julbordet! Efter öppnar man julklappar & dricker glögg & sen blir det kaffe & risalamalta! Detta är typ hur min & min familjs julafton ser ut :) men julaftons morgon är även mysig att fira i pulkabacken eller sittandes i en släde! Dock, så finns det varken en ordentlig pulkabacke, tillräckligt med snö eller häst & släde i Blekinge..EN RIKTIG VIT JUL FINNS BARA HOS OSS SOM BOR ÖVER STOCKHOLMSGRÄNSEN;)
Vad önskar ni er i julklapp?

Själv vill jag ha detta;D

Tror ni att jag får nått av de iaf? :D

KiZZ

0 kommentarer: