BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 3 november 2009

Jag fick jobbet!

YES! Jag är så jävla glad..fick jobbet! :) Så nu är det jag och Annie som är arbetskamrater och även resten av de härliga gänget på Allsite :D Är säker på att kom kommer trivas som fisken i vattnet! Börjar redan imorgon!
Skulle egentligen vara med wickan idag..men tydligen så är hon upptagen med nått i holmsjö?! tröök..ingen som vill fira med mig :( buhuu..
Snart åker jag och älskling till Emmaboda och ska kolla på en möjligtvis kommande familjemedlem..det blev tyvärr inget igår..:(
Gjorde även svingod mat igår..:)

Spagetti
Kycklingfile
Bearnässås
Sweet chili sås

Koka spagettin, stek kycklingen med curry och kanel, koka upp såsen och rör ihop allt! Tillsätt 2 msk sweet shili sås.. Klart att äta! mumsfillibubblan!



KiZZ

0 kommentarer: