BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 4 november 2009

Happydays!!

Första dagen på jobbet :D lyckades sälja lite iaf trots att de va min första dag! Känner mig otroligt taggad inför imorrn..imorgon är mitt mål att iaf sälja 4 avtal till :) 30 avtal på 2 veckor ska jag väl ändå klara av ? :P
Tack till Annie och Cynthia som varit underbart stöttande min första dag på jobbet!!
Hellre att ha ett jobb där man tjänar lite än att sitta helt jävla sysslolös hela dagarna..och lite mer arbetserfarenhet på CvT är ju inte heller helt fel :D
Sitter här och lyssnar på King Arthur soundtracket..så häligt och avslappnande tycker jag!
Har varit med Wickan och Fanny nu en sväng på kvällen också, satt & drack kaffe & snackade lite skit!
Nu blir det lungt ikväll..tänkte kolla på Thrue Blood & sen blir det sängen..
Hoppas att er dag varit bra!

KiZZ

0 kommentarer: