BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 29 november 2009

första advent slut för iår..

Om en halvtimme är första advent slut för iår :) Blev så mysigt här hemma! Köpte en julsjärna (blomma), apelsiner, nejlikor & lite annat smått & gott :)
Satt & pysslade med mina apelsiner..luktar så gott när man sätter i nejlikor i dom..:) Björns familj va här nu under kvällen..så hade vi lite adventsfika med dom :) Dock hann jag inte göra några lussekatter..fick bli kanelbullar och kladdkaka ist..ska jag vara ärlig så tycker jag inte lussekatter är så gott..en räcker gott och väl!
Imorgon blir det jobb igen! 12-21, samma på tisdag och torsdag, men onsdag och fredag slutar jag tidigt! Sitter här med en kaffe kopp och verkligen trivs med livet..man har sån härlig känsla i kroppen nu när det närmar sig juletider!
Lär ta ledigt från jobbet nån dag..ska ut på julklappsjakt med Annie hade jag tänkt! Så jävla drygt när man har så konstiga tider..man hinner liksom inte med nått..
Blir förmodligen flytt efter nyår också..hitta ett nytt place..vi har tröttnat på detta..men nästa ställe SKA vi stanna..efter de blir det hus & volvo ;)

Hoppas alla har haft en riktigt bra första advent!!

KiZZ

0 kommentarer: