BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 20 oktober 2009

Sådär!

Nu är alla inbjudningar till Halloween festen skickade :) Med nästan 30 pers bjudna så kommer det att bli fullt hemma i lägenheten :P Men fan va kul de kommer bli!
Ska beställa lite saker också..jag tycker bäst om eksons.se! Det är bra kvalite på sakerna och till ett jätte bra pris!
Om jag nu har glömt någon & den personen frågar sig själv varför han/hon inte är bjuden så är det bara att slå mig eller björn en pling så ska vi försöka ordna de på bästa sätt! :)
Nu ska jag ta tag i damsugaren & städa lite här hemma..jag har ju trotts allt inget annat för mig enligt nån lustig person som tyckte att jag bara skriver om kattsand & städning här på bloggen ;) Du får bölja följa den nu istället & se om det är nått som intresserar dig..men kattsand & städning är nått du får stå ut med eftersom jag har 7 katter & sköter mitt hushåll själv!! Don't like it, don't read it!

KiZZ

0 kommentarer: