BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 17 oktober 2009

Nu sitter man här..

Sitter här & dinglar lite lätt med bena..ska snart laga krub! Kycklingfile, Tatsiki & sallad :) Sen bär det av till svåger & hans flickvän!
Detta har varit en riktig grubblar dag..saker susar genom huvudet & jag har inte fått en lugn stund..inte ens musik hjälper!? va ska jag göra..?
Kanske lite fina kläder, smink & plattning av håret gör suseln..hoppas på de!
Känns ibland som att det bästa vore att sy ihop käften helt & hållet så slipper man problem..allt man säger & gör känns fel..aja veckan i månaden så de kanske är därför jag känner mig som en påse jordnötter..blää!
Snart kanske älskling flyttar till Norge..kommer sakna honom som tusan, men en hel del saker ligger ju på hyllan & väntar för min del också, så de kanske inte blir så pjåkit ändå!
Nehepp, matlagning va de ja :)

KiZZ

0 kommentarer: