BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 20 oktober 2009

Börjar hitta mig själv!

Känner att saker börjar gå åt mitt håll igen..& äntligen är jag på väg att bli den jag vill vara..känns skönt när man hittar sig själv :)
Blev kycklingwok & ris till middag idag..blev jätte gott!
Annars ikväll har jag setat & kollar på Fula Betty & Desperata hemmafruar..en kväll i soffan med andra ord!
Imorgon blir det mail skrivning för full rulle & helgen ska förhoppningsvis tillbringas på jobbet..haha de är tisdag & jag har redan planerat helgen! Kanske ska hitta på nått med Mandy också..de talades nått om att hon skulle bjussa på mat & jag på alkohol;) haha men vi får se vad som händer!
Björn är hos Landy & kollar på fotboll & jag tänker sätta mig i fönstret & njuta av min varma oboy & en ciggaret eller 2!

KiZZ

0 kommentarer: