BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 18 oktober 2009

Röksuget & Ica Reklam!

Jag bara ÄLSKAR den nya Ica Reklamen..jag är inte som alla andra..Så fort reklamen kommer så ska vi Svenskar av någon konstig anledning byta kanal!? Jag sätter mig ännu mer bekvämt i soffan & sitter & fnissar åt alla roliga reklamsnuttar :D Vilket liv jag måste ha? ;)
Tror dock att den nya Ica reklamen kommer få kritik just för att dom tagit in någon med Downs Syndrom..dock så är personen som spelar Jerry skådespelare & han har varit med i flera filmer..så att han är med i nån reklam för Ica är det nog ingen som tvingat honom att vara han gör det nog som en kul grej tror jag!
Aja jävligt roliga är dom iaf & för er som inte sett dom så ligger de i slutet av inlägget!
Sitter här & är fruktansvärt röksugen..tror mina Nikotin monster sätter igång snart:/ Men jag SKA sluta!!! När årsskiftet kommer så SKA jag vara rökfri!
Men ett paket till skadar inte så jag ska kila ner & handla!





Hahaha!!!

KiZZ

0 kommentarer: