BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 23 oktober 2009

Äntligen!!

Min dröm börjar gå i uppfyllelse..äntligen!!
Om allt går som det ska kommer vår nya familjemedlem flytta in hos oss nånstans mellan januari-april beroende på vilken kennel vi väljer..
När Teddy dog va jag förkrossad..tanken på en ny hund gjorde mig illamående..det va verkligen som att mista sin bästa vän..
I somras va jag till hans grav för första gången..usch..hemska tanke..hade lite dåligt samvete över att det skulle behöva gå 1.5 år innan jag tog kraft att gå dit..saknar denna lurviga kille så otroligt mycket..jag har aldrig träffat en så snäll hund..han älskade verkligen allt och alla och de va precis som att han visste att jag kommer att sakna honom när pappa åkte iväg med honom..han slickade bort mina tårar och ta upp sin tass på mitt knä..kan fortfarande inte hålla tillbax tårarna när jag tänker på honom..Matte saknar dig älskling <3
Men nu äntligen kommer jag kunna börja med allt vad hundar heter igen..utveckla mig själv och få nått att kämpa med!
Rasen jag valt är en Staffordshire Bullterrier..och han kommer att heta Kaliber :) Hoppas att allt går som det ska så att vi snart får hem vår lilla älskling <3

Ni blir det staun med wicksson! :D

KiZZ

0 kommentarer: