BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 27 oktober 2009

KrullTott

Sitter här och väntar på att min platttång ska komma hem..jag är en krull tott utan den :( Lockarna lägger sig huller om buller och jag känner mig som en permanentat lejon :O fy då..
Idag blir det att umgås med Emma! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men förmodligen blir det väl en långfika..äntligen är hon ledig!! :D
Funderar över vad jag ska äta till frukost..keso & banan kanske? :)
Gäsp..trött är man också..Såg på King Arthur igår! Så jävla bra film..har nog sett den minst 10 gånger..men ja, den är lika bra varje gång!
Idag eller i morgon borde alla saker vi beställt komma hem också..längtar så till helgen! kommer bli skit kul!!
Min nya kavaj kommer snart hänga i min garderob! Såå jävla snygg!!!



KiZZ

0 kommentarer: