BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 25 oktober 2009

Gårdagskvällen!

Bjöd på film, donken, pm och många kända ansikten! Dock hade jag inte allt för roligt..är nog för exited inför nästa helg! :)
Va först hemma hos Hannes & Annie och kollade på film hos dom..sen gick jag och älskling till PM! Träffade nå smålännigar som flyttat hit för 2 veckor sen..Haha! Trevliga killar!
Sen kom bogren, erkan, johan mfl, & även emma, madde, karin och ida! Borde ha haft roligare än va jag hade de..men..kvällen blir va man gör de till & jag va inte fest sugen alls..! Annat blir de på Lördag!!
De händer så mycket nu..måste verkligen jobba så mycket som jag bara kan nu..så att jag har råd med min Kaliber nästa år <3 Ska hälsa på 4 kennlar, åka på utställning i växjö..ja..fullspäckat schema! I veckan blir det förmodligen fika med Emma! :)

Dessa va filmerna vi såg:


och..



Den sista filmen va riktigt bra men Children of the corn va precis lika dålig som dom innan! The Tournament hade bra story och den va riktigt genomtänkt..spännande från början till slut! riktigt se värd!

KiZZ

0 kommentarer: