BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 19 oktober 2009

Fika & råd !

Kom precis hem från en fika på TreG med Gitte! Typ världens gladaste människa!! Va i alla fall jätte kul att umgås med henne eftersom det går alldeles för lång tid mellan gångerna vi ses :( men de ska de bli bättring på!
Innan idag så pratade jag med Carro! Hon vet alltid va man ska göra när tiderna känns svåra så hon kom med väldigt bra råd som jag verkligen tror att jag kommer att följa..längtar till jul så jag äntligen får träffa min tvilling själ igen <3
Råd är viktigt..& jag har fått så många bra råd från så många håll dom senaste dagarna..dock är det så olika råd så det blir fortfarande svårt att veta hur man ska göra..men jag låter allt ligga på Is ett tag! Ska bara bry mig om mig själv ett tag framöver nu!
Ikväll blir det film & bullens korv hemma hos Hannes :D där får man sig alltid ett gott skratt åt dom mest töntiga & dumma saker, men det förgyller verkligen ens vardag!
Känns som att allt börjar gå åt rätt håll nu..
Har även börjat kolla på resor..vi har inte riktigt bestämt vart vi ska åka än..står mellan Island, England eller Skottland! Kommer bli en resa på ungefär en vecka! Hoppas verkligen att vi kommer iväg! Just nu ligger Islands valluta väldigt låg, så vi Svenskar är rika när vi kommer dit :) Dock är inte resan dit inte den billigaste, men vilka resa det kommer att bli?!
Har även börjat planera inför vår kommande familjemedlem, har börjat kolla upp hunddagis & hundvakt & även vilka brukshundsklubbar som verkar bäst..längtar så jag spricker till nästa år..jag känner på mig att det kommer bli hur bra som hells!



KiZZ

0 kommentarer: