BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 18 oktober 2009

God middag & Tv :)

Fick en jätte god middag hemma hos svärmor & svärfar, potatis & nån god gryta & sen äppelpaj med vaniljsås till efterrätt!
Nu har man kollat på Tv..Ensam mamma söker & sen den där dokumentärfilmen om rödeby! Dock tyckte jag att den va dålig men ändå satt jag typ & bölade..jag är så kännslig va de gäller filmer!
Försöker få rätsida på saker..vart passar man in? Har ingen aning längre, känns som att jag bara vill vara för mig själv ett tag..orkar inte med alla dessa problem som förföljer mig..beror det på min egen osäkerhet eller oförståelse för min osäkerhet från omvärlden? Hur vet man att det känns rätt? Hur vet man när man passar in? Jag vill höra att jag är vacker, jag vill höra att jag är smart, jag vill veta att jag är omtyckt..sägs det? eller märker jag inte av de? Är jag för dum & blind för mitt eget bästa..eller väljer jag att stanna kvar på grund av att jag är rädd för att stå ensam kvar!
Äsch, här sitter jag & daltar mina 100 miljoner tankar..även om den enda som kan komma underfund med de beslutet är jag själv!

Tack Familj, Tack Vänner, Tack Björn för att ni är mitt liv, mina andetag & de jag försöker förbättra mig för <3

KiZZ

0 kommentarer: