BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 23 oktober 2009

Come Clarity..

Dagen har spenderats med Wickan :) alltid lika trevligt..!! Va även & fikade med wickan & hennes Mamma!
Har precis ätit en supergod subway..mumsfillibibblan!! Ska snart gå till nyopererade Hannes och hans flickvän Annie en sväng..sen ska jag och älskling bara ligga & softa med en bra film och lite vindruvor (för min del, chips för Björn)! Älskar fredagar!!
Är i vilket fall som helst proppmätt för tillfället!
Letade efter de där viktkontroll grejset Alli på hälsobutiken..men de fanns inte där :/ hmm lite hjälp på traven måste man ju ha ;)

Kan inte sluta lyssna på Slipknot och In flames för tillfället..helt sjukt bra band!
Tror jag har lärt min varenda sångtext med Slipknot denna veckan!

Snuff.. "Bury all your secrets in my skin" HA! skulle inte tro de, jag är falskare än satan själv om dom förtjänar de!!!

Coud Connected!

KiZZ

0 kommentarer: