BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 1 augusti 2010

RRR skivsläpp!

Gårdagen tillbingades först i Siljansnäs med min blonda vän Caroline..:) Gick runt & kikade på siljansnäs dagen, va nu de va för något? :/ Ett 10 tal marknadsstånd & nån motorsågs tävling..De slutade iaf att vi gick på kyrkogården & "hälsade" på carolines farfar.. har dock väldigt svårt för kyrkogårdar..få en känsla i magen när jag kliver innanför grindarna..Dödens kyss kan vara så oskyldig men även så grym, att känna de dödas smekningar mot min kind, ibland ta min hand, få mig att känna mig trygg & varm, medans andra gånger benmärgen fryser ihop och hjärnan snurra fortare & fortare..nej somsagt, jag känner mig kluven när jag går runt mellan alla dessa resta stenar och kors.. För mycket har hänt, för mycket har jag sett..för att inte tro på liv efter detta..
Efter detta åkte jag hem, fixade mig iordning..käkade grillat kött med potatis & gorgonzolasås :) Mmmmmmh! Kvällen/natten tillbringades inne på Rättviksparken..sålde skivor åt RRR, coverbandet där min pappa spelar gitarr, dragspel & sjunger!
Jag hade jätte kul i min ensamhet, jag kollade på folk, drack mohjitoo och tackade nej till fulla boys som ville dansa..fick till och med en nalle av nån kille i cowboy hatt..väldigt rart! Dom flesta vände dock på klacken när ordet pojkvän kom in i konversationen..
På tal om pojkvän så saknar jag min väldigt mycket..Nu är det bara en vecka kvar tills jag får träffa honom igen..så jobbigt att inte ha honom närmre..:(

Nu ska jag kila..ska nog läsa lite på körkortet!

KiZZ

Just de, Jävligt bra låt!! Hearing Damage av Thom Yorke. Känd från the Twilight saga New Moon. Lyssna!!

0 kommentarer: